Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4 jtd 136hp на колко градуса пуска перките ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да, за 156, и аз предполагах, че са през 15л, обаче за всеки случай да питам
    Alfa Romeo 156 2.4jtd 136hp 1999

    Comment


    • #17
      Иначе от 147 няма 2.4jtd нали?
      Alfa Romeo 156 2.4jtd 136hp 1999

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от newmachine9009 Покажи съобщение
        Иначе от 147 няма 2.4jtd нали?
        Няма колега!
        Alfa 145 1.4 T. Spark 97
        Fiat Coupe 2.0 16v 96

        Comment


        • #19
          .

          А нормално ли е при пуснат климатик и двете перки да въртят само на първа скорост.Допълних го и пак същата работа.
          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
            А нормално ли е при пуснат климатик и двете перки да въртят само на първа скорост.Допълних го и пак същата работа.
            Така и трябва, нормално е. Ти какви очаквания имаш?
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              .

              Причината да питам е тази,на Типото и на Дачията когато работи на място и е пуснат климатика,вентилатора върти почти през цялото време на втора скорост,а сега и двата вентилатора са на първа.През ФЕС съм я пускал втората скорост,но само на единия вентилатор
              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

              Comment


              • #22
                Много рядко се случва да се включи втора скорост. Нормално е.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Ок благодарско
                  Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                  Comment


                  • #24
                    Пряката зависимост между работата на климатика и степените на охлаждане се обуславя от налягането в радиатора на климатика (кондензатора). То се мери от прагов манометър (пресостат) с няколко прага на сработване.
                    Първият праг (най-ниското налягане) се достига малко след заработването на компресора и тогава се пуска първата степен.
                    В случай, че температурата на кондензатора нарастне, то и налягането в него нараства и така пресостатът реагира на втория праг, като пуска втората степен. Това се случва рядко.
                    Доколкото ми е извество, при достигане на третия праг на налягане, пресостатът изключва компресора.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Пряката зависимост между работата на климатика и степените на охлаждане се обуславя от налягането в радиатора на климатика (кондензатора). То се мери от прагов манометър (пресостат) с няколко прага на сработване.
                      Първият праг (най-ниското налягане) се достига малко след заработването на компресора и тогава се пуска първата степен.
                      В случай, че температурата на кондензатора нарастне, то и налягането в него нараства и така пресостатът реагира на втория праг, като пуска втората степен. Това се случва рядко.
                      Доколкото ми е извество, при достигане на третия праг на налягане, пресостатът изключва компресора.
                      И едно допълване, че изпускаш реално първата степен, която пуска компресора, а след това идва 2-ра, 3-та и 4-та степен, описани от теб.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        И едно допълване, че изпускаш реално първата степен, която пуска компресора, а след това идва 2-ра, 3-та и 4-та степен, описани от теб.
                        Точно така. Благодаря за уточнението.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          .

                          До тук всичко Убаво Но,имаше 180 гр от нужните 700,а се държеше по същия начин.Не усещам кои знае каква разлика в темперетурата след зареждането
                          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            До тук всичко Убаво Но,имаше 180 гр от нужните 700,а се държеше по същия начин.Не усещам кои знае каква разлика в темперетурата след зареждането
                            По далечни спомени, количеството трябва да е 650 гр. Препълнена система лятото може да ти докара постоянно изключване заради по-високото налягане. При мен вентилаторите работеха предимно на втора скорост и ме дразнеше шума. Като заредихте с фреон, измерихте ли каква е температурата на въздуха с термометър? Имам предвид, че ако е в интервала 8-10* С то няма за какво да се притесняваш - не разбрах на кое температурата не се е променила след зареждането с хладилен агент?
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #29
                              .

                              Малко по темата.
                              На какво се дължи мистерията,стрелката показва 100-110 гр и играе нагоре надолу при включване и изключване на фаровете,но капачката мога да я отворяи при мерене с термометър на мултицет показва. 85-90гр.Коя е реалната темперетура и как точно да я хвана,какво точно се бъзика?
                              При голямо изкачване,докато въртят перките пак показва над 105гр
                              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                              Comment

                              Working...
                              X